26 Αυγούστου 2013

Έξοδα διαμονής στο Δίστομο 30 ευρώ το άτομο ,όταν εγώ τα δίνω δωρεάν.....





Έπειτα από επίσημη ανακοίνωση στην επίσημη ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, καλύφθηκαν έξοδα διαμονής αξίας 30 ευρώ έκαστος για μία διανυκτέρευση ,όταν εγώ προσωπικά στην ίδια χρονική περίοδο δίνω μέσω επίσημης ανακοίνωσης μου, στην σελίδα μου, στο facebook (ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΔΩ) δωρεάν την διαμονή 2 ατόμων (!!!!) .
Αλλά και εγώ να μην τα έδινα δωρεάν , στον ίδιο Δήμο και κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων μνήμης για την σφαγή των Διστομιτών από τα Γερμανικά στρατεύματα, ο Δήμος ζητά από τους ξενοδόχους την δωρεάν φιλοξενία των αποστολών και μάλιστα υπάρχει και αυτοί ανταποκρίνονται! Τώρα για πιο λόγο κάποιοι ανέθεσαν απ ευθείας την φιλοξενία στον εν λόγω κατάλυμα και με το αντίτιμο των 30 ευρώ κατ άτομο....
δεν το γνωρίζω !!!!

***Βεβαίως το τιμολόγιο δεν αφρά εργασίες όπως μας λέει η δημοσίευση και ούτε το Φ.Π.Α. είναι 23 % .Το αναγραφέν ποσό είναι σωστό αλλά με Φ.Π.Α. 6,5% που έχει η διαμονή....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin