5 Δεκεμβρίου 2013

Νέα μόδα: Γονείς βάζουν... ρολόγια με GPS στα παιδιά τους!



Το "έξυπνο ρολόι" έχει ενσωματωμένη κάμερα, τηλέφωνο και σύστημα εντοπισμού

Φέτος τα Χριστούγεννα, η νέα μόδα από την Αμερική αναμένεται να κάνει θραύση: έξυπνα ρολόγια σε διάφορα έντονα χρώματα (μπλε, λαχανί, κόκκινο και φούξια), τα οποία, όταν κοσμούν τον καρπό των παιδιών, ενημερώνουν, ανά πάσα, στιγμή τους γονείς για το σημείο στο οποίο βρίσκονται τα βλαστάρια τους.

Η χριστουγεννιάτικη περίοδος είναι η καλύτερη για ένα τέτοιο δώρο, όπως επισημαίνει η κατασκευάστρια εταιρεία, Filip Technologies, σύμφωνα με την ιστοσελίδα myfoxnews.com.

Το "έξυπνο ρολόι" είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας: έχει ενσωματωμένη κάμερα και τηλέφωνο αλλά κι ένα σύστημα εντοπισμού των παιδιών. Το ρολόι "FiLIP" απευθύνεται κυρίως σε παιδιά ηλικίας 4 έως 11 ετών. Οι δημιουργοί του ρολογιού υποστηρίζουν ότι , σε μεγαλύτερες ηλικίες το ρολόι είναι περιττό αφού τα περισσότερα παιδιά , άνω των 12 ετών, έχουν πλέον δικό τους κινητό τηλέφωνο για να επικοινωνούν με τους γονείς τους.

Σύμφωνα με τους εμπνευστές του "έξυπνου ρολογιού", οι γονείς μπορούν να προγραμματίσουν τις λεγόμενες "ασφαλείς ζώνες", αυτές, δηλαδή, στις οποίες μπορούν τα παιδιά να κυκλοφορούν με ασφάλεια. Οταν τα παιδιά εισέλθουν όμως σε απαγορευμένες ζώνες, τότε οι γονείς ενημερώνονται άμεσα και το ρολόι αρχίζει και κτυπάει σαν συναγερμός.



Αν, πάλι, τα παιδιά θέλουν να επικοινωνήσουν με τους γονείς τους, δεν έχουν παρά να αγγίξουν ένα κουμπί του ρολογιού. Οι γονείς βεβαίως μπορούν εκτός από το να εντοπίζουν το σημείο που βρίσκεται το παιδί τους, να του στείλουν και γραπτά μηνύματα.
Προτού δημιουργήσει το έξυπνο ρολόι, η εταιρεία τεχνολογίας πήρε συνέντευξη από μαμάδες και μπαμπάδες ζητώντας τους να πουν τι θα ήθελαν από ένα τεχνολογικό προϊόν που θα προορίζεται για το παιδί τους . Η πλειοψηφία των γονιών απάντησε ότι θα ήθελε ένα έξυπνο τηλέφωνο , με το οποίο όμως τα παιδιά να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Ιντερνέτ.

Το όνομα του έξυπνου ρολογιού εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί του από ένα άσχημο περιστατικό. Ο Φίλιπ, γιος του διευθυντή της εταιρείας είχε εξαφανιστεί πριν από τέσσερα χρόνια και τελικά βρέθηκε σ΄ένα εμπορικό κέντρο. "Αυτό που πέρασα εγώ δεν θα ήθελα να το περάσει κανείς ", είχε υποστηρίξει ο διευθυντής της εταιρείας "Filip Technologies" , Στεν Κίρμπακ και προσθέτει: "Η τεχνολογία, όσο "έξυπνη" κι αν είναι, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την παρουσία των γονέων, όμως οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας μας αναγκάζουν να την χρησιμοποιούμε για την ασφάλεια των παιδιών μας". 

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin