29 Απριλίου 2014

Δύο περιπτώσεις για να λύσεις το πρόβλημα της ανεργίας σου !!


ΕΚΛΟΓΕΣ 2014: Είσαι άνεργος; Γίνε Δήμαρχος στην πόλη σου !


Είσαι άνεργος... 

Δοκίμασες να βρεις δουλειά, αλλά ήταν δουλία. 

Δοκίμασες να πάρεις επιδότηση, αλλά διαπίστωσες ότι την παίρνουν άλλοι.

Δοκίμασες να μπεις σε stage, πεντάμηνα, εφτάμηνα, αλλά έφαγες πόρτα. 

Δοκίμασες να κάνεις ότι δουλειά να ναι, αλλά δεν ήταν αρκετό.



Τώρα περιμένεις το θαύμα, αλλά μάλλον θα έρθει ο θάνατος πρώτα. 

Εεε λοιπόν μπορείς να κάνεις το θαύμα από μόνος σου! 

Γίνε Δήμαρχος στην πόλη σου! 4.500 χιλιάδες ευρώ πρώτος μισθός σε περιμένουν!

Πως; Είναι εύκολο. Επίτρεψε μου να σου δείξω. 

Είμαι ο Ηλίας Ζαρκάδας. Πρώην επιχειρηματίας και άνεργος τώρα. 

Κολυμπάω στα ίδια σκατά με σένα δηλαδή. 

Χρησιμοποίησα όμως τις λίγες παραπάνω γνώσεις και εμπειρίες που έχω και αποφάσισα να διεκδικήσω μία παραδοσιακή θέση εξουσίας όπως λέγεται. 

Τέτοιες θέσεις είναι τρεις. Του Πρωθυπουργού, που ήταν πολύ μεγάλη για μένα, του Περιφερειάρχη αλλά και αυτή μεγάλη είναι για μένα. Τρίτη είναι αυτή του Δημάρχου, που ήταν στα μέτρα μου. 

Έγραψα ένα σχέδιο με έργα σημαντικά που πρέπει να γίνουν για την πόλη. Το ονόμασα Προσβάσιμη Πόλη. 

Θα σου το δώσω και σένα. Ταιριάζει σε κάθε πόλη.

Προσπάθησα να κρατήσω το κόστος της προεκλογικής καμπάνιας, κοντά στο μηδέν και αφού είμαι άνεργος το έκανα συμμετοχικό. Δηλαδή να το πληρώσουμε όλοι μαζί ρεφενέ. Πες ότι πάμε για ένα τσίπουρο ή ένα κρασί βρε αδελφέ. Δεν θα δίναμε 30,40,50 ευρώ; 

Ε ας πιούμε ένα κρασί λιγότερο και ας πάρουμε μια δημαρχία. 

Έβγαλα κάρτες για να μπορώ να συστηθώ στον κόσμο. 50 ευρώ η χιλιάδα. Αν έχεις και κανένα φίλο τυπογράφο, θα σου κάνει καλή τιμή και θα τα πληρώσεις σε δόσεις. 

Έβαλα χαμόγελο. Φορτώθηκα με πολλές καλημέρες και καλησπέρες. Γέμισα τις τσέπες μου με κατανόηση, με ελπίδα, όραμα και πολλές καλές κουβέντες για τους άλλους ανθρώπους. 




Έβαλα τα καθημερινά μου ρούχα. Όχι σακάκια και πολυτέλειες. Δεν θέλω να μοιάζω σαν πολιτικός ή πλασιέ. 

Πήρα το οικονομικό όχημα, Πεζό 2. Δεν καίει τίποτα, εκτός από παπούτσια. Είναι γρήγορο, βολικό και δεν χρειάζεται παρκάρισμα. Μπαίνει σε κάθε μαγαζί και σπίτι. 

Βάλε και ότι με το περπάτημα γυμνάζεσαι και αδυνατίζεις. Σου γλυτώνει λεφτά από γυμναστήρια και δίαιτες. 

Μάζεψα όλα τα email των τοπικών εφημερίδων, ραδιοφώνων, blog.

Αφού είχα έτοιμο όλο τον εξοπλισμό μου, πήρα βαθιά ανάσα, κράτησα την αναπνοή μου και βούτηξα στα βαθιά! 

Στις 2 Δεκεμβρίου του 2013 το πρωί, ανακοίνωσα σε όλα τα τοπικά μέσα ότι θα είμαι Υποψήφιος Δήμαρχος στην Δημοτικές εκλογές και θα διεκδικήσω τον Δήμο Βόλου.

Βγήκα στον δρόμο και άρχισα να επισκέπτομαι καταστήματα, δημοτικές υπηρεσίες, δημόσιες, ανθρώπους στους δρόμους, στα πάρκα.

Επισκέφτηκα φίλους, παλιούς γνωστούς, συμμαθητές από δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο. 




Καλημέρα σας. Να σας δώσω μία κάρτα μου;

Λέγομαι Ηλίας Ζαρκάδας και είμαι Υποψήφιος Δήμαρχος.

Ανεξάρτητος, εκτός κομμάτων. 

Θέλω να κάνω έργα για την πόλη μου. 

Θα με ψηφίσετε;




Δύο μήνες και κάτι ημέρες μετά, έχω μιλήσει πάνω από 2.000 άτομα, έχω χάσει εφτά κιλά, έλιωσα ένα ζευγάρι παπούτσια και σκέφτηκα... γιατί να μην το δώσω και σε άλλους ανθρώπους να προσπαθήσουν; 




Και έτσι, αυτή την ημέρα των ερωτευμένων, αποφάσισα να χαρίσω σε όλους σας εκεί έξω την εμπειρία και τις γνώσεις για να δοκιμάσετε και να πετύχετε στην δική σας πόλη ο καθένας. Γιατί αν είσαι ερωτευμένος με αυτό που κάνεις, τότε σίγουρα θα πετύχεις. 




Μην χάνεις χρόνο λοιπόν. 

Είσαι που είσαι άνεργος. Δεν θα χάσεις τίποτα παραπάνω.

Μόνο κέρδος θα έχεις. 

Οπλίσου με θάρρος, χαμόγελο, κατανόηση και ξεκίνα. 

Ζήτα από φίλους να συμμετέχουν. 

Ζήτα από αγνώστους που θα γνωρίσεις να συμμετέχουν.

Γίνε Υποψήφιος Δήμαρχος στην πόλη σου με την Προσβάσιμη Πόλη. 

Να θυμάσαι: Συνεργαζόμαστε με όλους. Εμείς μεταφέρουμε το θετικό μήνυμα.




Τα υπόλοιπα εφόδια θα σου τα δώσω εγώ. 

Πάρε ένα τηλέφωνο ή στείλε ένα email.

Τα έχω κάνει όλα απλά και κατανοητά. 




Καλή επιτυχία!




Ηλίας Ζαρκάδας

Ανεξάρτητος Υποψήφιος Δήμαρχος Βόλου

Απλός Πολίτης

Μηχανικός Πληροφορικής




Μπορείτε να με βρείτε:





Τηλέφωνο 6948 106 836
-----------------------------------------------------------------------------------



Είσαι άνεργος; Γίνε ευρωβουλευτής!





Αγγελία στη σελίδα του στο Facebook έβαλε ο αρχηγός των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, μέσω της οποίας αναζητά υποψηφίους για να εκπροσωπήσουν το κίνημα στην Ευρωβουλή.

Κυρίως ψάχνει νέους, με προτεραιότητα σε όσους είναι άνεργοι, διατεθειμένους να γυρίσουν όλη την Ελλάδα. Θα έχουν δίκαιη προβολή και το κίνημα αναλαμβάνει μάλιστα όλα τους τα έξοδα.

Παραθέτουμε αυτούσια την ανακοίνωση από το Facebook:

Σε λίγες μέρες κλείνουμε το ψηφοδέλτιο για τις Ευρωεκλογές.

Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ γεννηθήκαμε ΕΔΩ.

Υποψήφιοί μας είναι ήδη σημαντικοί ΕΛΛΗΝΕΣ από όλους τους χώρους και όλους τους τόπους της ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ.

ΖΗΤΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ.

ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΑΣ.

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ......

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin