20 Αυγούστου 2014

Αναπολώντας τις παιδικές κατασκηνώσεις Ζεμενού (Φωτό και βίντεο )

Παιδικές κατασκηνώσεις Ζεμενού :


Κατασκηνωτές στο τότε Χάνι Ζεμενού


 Στο Ζεμενό , το 1955 δημιουργήθηκαν παιδικές κατασκηνώσεις και λειτούργησαν στον συγκεκριμένο χώρο, μέχρι το 1972. Πολλά παιδιά, κυρίως  από Λιβαδειά  και από άλλες περιοχές της Βοιωτίας  αλλά και της Φωκίδας, έκαναν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στο Ζεμενό.
Δεκάδες  αναφορές και πληροφορίες , έχουν φθάσει στα αυτιά μου , λόγω της εργασίας μου στο Χάνι Ζεμενού, από πελάτες μου και από φίλους μου.

 Χρόνια τώρα προσπαθούσα να αντλήσω περισσότερα στοιχεία για τις εν λόγω κατασκηνώσεις καθώς και για την απρόσμενη παύση λειτουργίας τους.









Αρκετοί λοιπόν μου έχουν παραθέσει τις απόψεις τους. Προς τιμήν του όμως -και τον ευχαριστώ θερμά- ο κ. Παναγής Λαγογιάννης, μόνιμος κάτοικος Αράχωβας , μετά από 59 χρόνια, επιστρέφει στην εν λόγω κατασκήνωση (σε ότι έχει απομείνει) σαν αιώνιος έφηβος και μας αφηγείται  τις προσωπικές του εμπειρίες από την πρώτη κατασκηνωτική περίοδο , εν έτη 1955, καθώς ήταν και ο μοναδικός Αραχωβίτης που συμμετείχε στην κατασκευή των παιδικών κατασκηνώσεων Ζεμενού.
Ο κ. Παναγής, μου έδωσε και φωτογραφίες του από το προσωπικό του αρχείο , τις οποίες και δημοσιεύω.



Από όλη την αφήγηση των γεγονότων, ΑΞΙΟ ιδιαίτερης επισήμανσης ήταν η Θεϊκή  παρέμβαση σε ένα πολύ σοβαρό θέμα υγείας, που παρουσιάστηκε σε ένα από τα παιδάκια κατά την διάρκεια της παραμονής του στην κατασκήνωση.


Κατασκηνωτής στο Ζεμενό
Δείτε αναλυτικά το σχετικό βίντεο καθώς και περισσότερες πληροφορίες για τις παιδικές κατασκηνώσεις Ζεμενού από δημοσιεύματα της εποχής στο ιστολόγιο του φίλου και συλλέκτη Λουκά Παπαλεξανδρή πατώντας   Ε Δ Ω

Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω τους τυχόν έχοντες φωτογραφικό υλικό από την περιοχή των κατασκηνώσεων, να μου το αποστείλουν προς δημοσίευση.





Ακολουθεί το σχετικό βίντεο πατώντας στο διαβάστε περισσότερα  καθώς και φωτογραφικό υλικό  από την σημερινή κατάσταση των παλιών κατασκηνώσεων με την παρουσία του κ. Παναγή Λαγογιάννη :






















Blog Widget by LinkWithin