11 Ιανουαρίου 2015

Άκυρη η υποψηφιότητα της Αραχωβίτισσας Παπαδήμου.





Με 4  ονόματα τελικά στην λίστα και όχι με πέντε κατεβαίνει στις εκλογές της Βοιωτίας το κίνημα του Γιώργου Παπανδρέου. Οι υποψήφιοι είναι οι:

Ζάγκας Λάμπρος, Δικηγόρος
Κουλουργιώτης Νίκος, Δικηγόρος
Μαμμής Ελισσαίος, Δικηγόρος
Πέππας Γιώργος

Η Παπαδήμου Παγώνα δεν θα είναι τελικά υποψήφια καθώς σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές δεν ανακηρύχθηκε αρμοδίως από το πρωτοδικείο .
Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της ιδίας :



ΔΗΛΩΣΗ
ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΠΑΓΩΝΑΣ-ΝΙΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ


Εδώ και αρκετές ημέρες εξεδήλωσα την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφια βουλευτής στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας με το ΚΙΝΗΜΑ Δημοκρατών Σοσιαλιστών του Γιώργου Παπανδρέου.
Ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του Προέδρου Γ. Παπανδρέου για την ανάδειξη νέων πολιτικών φορέων -νέων ιδεών και καινοτόμων πολιτικών που θα πρωτοστατήσουν για τη μετάβαση στην Μεταπελατειακή Ελλάδα - την Ελλάδα της δικαιοσύνης -της δημιουργίας και του μη αποκλεισμού σε νέους ανθρώπους -άφθαρτους πολιτικά μέσα από συμμετοχικές και κινηματικές διαδικασίες.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα απ' όλους τον Πρόεδρο του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ Γιώργο Παπανδρέου για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτια, του ως άνω Νομού (Βοιωτίας) καθώς επίσης όλους τους ανθρώπους που υποστήριξαν την υποψηφιότητά μου ανακοινώνοντάς την στις εκλογικές λίστες υποψηφιοτήτων του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ σε όλα τα ΜΜΕ. 
Ονομαστικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους κυρίους : Σωκράτη Ξυνίδη (υποψηφίου βουλευτού Ξάνθης), Μωραϊτη Θάνο (υποψηφίου βουλευτού στη Β' Αθήνας), καθώς επίσης τον Εκπρόσωπο Τύπου και πρώην Υπουργό του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ Γιώργο Πεταλωτή όπως και τον πρώην Υπουργό και υποστηρικτή του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ Ρέππα Δημήτρη για την αμέριστη συμπαράστασή τους στην υποψηφιότητά μου.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω, τους απλούς ανθρώπους -φίλους -υποστηρικτές του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ της γενέτειράς μου (Αράχωβας) και όλης της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας για την θερμή συμπαράστασή τους (στην μοναδική γυναικεία υποψηφιότητα του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ στη Βοιωτία) αρκετές ημέρες τώρα.
Δυστυχώς, μια ''διαδικαστική λεπτομέρεια'' δεν επέτρεψε την υποβολή της υποψηφιότητάς μου, με αποτέλεσμα να μην είμαι τελικά υποψήφια.
Ο αγώνας όμως δίνεται από κάθε μετερίζι και εγώ θα τον δώσω ως ένα απλό μέλος του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, καθ' όλη την διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, καθώς επίσης και στο ανοικτό ιδρυτικό μας συνέδριο που θα ακολουθήσει μετά τις εκλογές, διαθέτοντας τον εαυτό μου και την υποψηφιότητά μου στα όργανα του Κινήματος.
Για τις αρχές του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ μας όπως αυτές αναφέρονται στην ιδρυτική του διακήρυξη την οποία και υπέγραψα .

Με τα τιμής 
Παπαδήμου Παγώνα -Νίνα 
(Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων-University of Westminster in London
Blog Widget by LinkWithin