17 Φεβρουαρίου 2016

Παραίτηση από το Δημοτικό Συμβούλιο επικεφαλής παράταξης.






Την παραίτηση του από το Δημοτικό Συμβούλιο ...Λεβαδέων υπέβαλλε ο επικεφαλής της παράταξης «Αξιοκρατία» Αλέκος Καρκάνας. Στην επιστολή παραίτησης του, προς την πρόεδρο του Δ.Σ, επικαλείται πρωτίστως τις αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις, μετά την τοποθέτηση του στη θέση του Διευθυντή Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας.

Ο κ. Καρκάνας ήταν ο μοναδικός δημοτικός σύμβουλος της παράταξης και θα τον διαδεχθεί ο Θεόδωρος Θεοδώρου. 

Στην επιστολή παραίτησης μεταξύ άλλων αναφέρει:

Από την τοποθέτηση μου στη θέση του Διευθυντή Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, προκύπτουν επιπρόσθετες ευθύνες απέναντι στους 6.600 μαθητές, τους γονείς τους , τους περίπου 1.000 εκπαιδευτικούς και τα 54 Γυμνάσια και Λύκεια της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας.

Εκτός από υποχρέωση μου, είναι και τιμή είναι και χαρά μου να ασχοληθώ ακόμη πιο εντατικά με την εκπαίδευση στο νομό μας, μήπως και καταφέρω να προσθέσω ένα λιθαράκι -μακάρι ακρογωνιαίο-στο χτίσιμο της γνώσης των παιδιών μας. Αυτό σημαίνει πως, εκτός από τη διοίκηση, δεν πρέπει να λείψω από εκδηλώσεις και δράσεις μαθητών και καθηγητών, πρωινών ή εσπερινών σχολείων, γεγονός που περιορίζει δραστικά το χρόνο μου.

Επιπροσθέτως, θεωρώ πως η θέση αυτή που κατέχω, δε μου επιτρέπει να συνεχίσω ως επικεφαλής παράταξης στο Δημοτικό Συμβούλιο, γιατί πιστεύω πως η θέση διοίκησης είναι ασυμβίβαστη με το ρόλο του αιρετού στο Δήμο Λεβαδέων, υπό την έννοια και μόνο πως δε δύναμαι να μετέχω σε επιτροπές, ούτε να αντιπαρατίθεμαι πολιτικά με κίνδυνο να εκτίθεμαι στον πληθυσμό, που με αφορά και που πρέπει να με βλέπει υπεράνω κομμάτων και παρατάξεων, χωρίς αυτό βεβαίως να υποτιμά τα κόμματα και τις παρατάξεις. Εξ΄άλλου, εκ του ρόλου μου επιβάλλεται να συνεργάζομαι αγαστά με όλους του Δήμους της Βοιωτίας και σε καμία περίπτωση να αντιπολιτεύομαι.

Επιπλέον, δεν είμαι ο άνθρωπος που θα άφηνε υπόνοιες, πως από τη θέση αυτή μπορώ να ασκώ προσωπική πολιτική για μελλοντικές διεκδικήσεις αιρετών θέσεων, εφόσον πάντα υπερασπιζόμουν την άποψη του διαχωρισμού του κράτους από το κόμμα, που δυστυχώς ακόμη δεν έχει συμβεί. Επειδή ακριβώς το πιστεύω , γι αυτό και το εφαρμόζω.

Για τους λόγους αυτούς δηλώνω την παραίτηση μου από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λεβαδέων.


Παραίτηση του Αλέκου Καρκάνα από το Δημοτικό Συμβούλιο Λεβαδέων
siriosfm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin