28 Απριλίου 2016

Ο Χρήστος Αλμπάνης διαπρέπει στις ακαδημίες της Χέρενφεν


Χρήστος Αλμπάνης

Ο Χρήστος Αλμπάνης διαπρέπει στις ακαδημίες της Χέρενφεν και μιλάει στο talentabout.gr για το μεγάλο βήμα στην καριέρα του.



Αν βάζεις στόχους στην ζωή σου και δουλεύεις σκληρά για να τους πετύχεις, τότε αργά ή γρήγορα θα έρθει και η δικαίωση.

Αυτό πιστεύει ο Χρήστος Αλμπάνης που εδώ και περίπου ένα χρόνο βρίσκεται στην Ολλανδία, αποτελώντας μέλος των ακαδημιών τηςΧέρενφεν, η οποία τον ανακάλυψε σε ένα φιλικό που έδωσε η ομάδα που αγωνιζόταν στην Λιβαδειά με τον Παναθηναϊκό…

Πότε έκανες τα πρώτα σου βήματα στον χώρο του ποδοσφαίρου;

“Ξεκίνησα από πολύ μικρός… Αρχικά έπαιζα στην “Λιόντος Ακαδημία Ποδοσφαίρου” στην Λιβαδειά και από εκεί πήγα στο “Arsenal Soccer Schools”, όπου και με ανακάλυψε η ολλανδική ομάδα”.


Πότε έγινε αυτό;

“Σε ένα φιλικό που είχαμε δώσει με τον Παναθηναϊκό. Παρακολούθησε το παιχνίδι ένας άνθρωπος της Χέρενφεν και έτσι έγινε η πρώτη επαφή”.

Εκεί πως ήταν τα πράγματα;

“Λίγο δύσκολα στην αρχή, αλλά πλέον έχω αρχίσει να προσαρμόζομαι. Δεν ήξερα την γλώσσα, αλλά πλέον τα πρωινά μετά την προπόνηση πηγαίνω σε ειδικό σχολείο και την έχω μάθει. Οπότε μπορώ να συνεννοούμαι πιο εύκολα”.

Στην ομάδα πως ήταν;

“Υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός και αυτό ήταν ένα θέμα, αλλά όπως σου είπα πλέον τα πράγματα είναι καλύτερα”.


Έχουν μετακόμισε και οι γονείς μαζί στην Ολλανδία;

“Όχι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μένω μόνος μου. Εδώ οι ομάδες πληρώνουν τα έξοδα σε κάποιες οικογένειες που έχουν εμπιστοσύνη για να σε φιλοξενούν. Έτσι μένω με μία οικογένεια που μου προσφέρει μία στέγη, μου πλένουν τα ρούχα και μου φτιάχνει φαγητό”.

Τις ελεύθερες ώρες σου πως τις περνάς;

“Αρχικά έμενα πολλές ώρες στο δωμάτιό μου, αλλά πλέον έχω χρόνο και παρέες και βγαίνω λιγάκι έξω. Βέβαια πολλές από τις ώρες μου τις περνάω στο γήπεδο για να κάνω ατομικές προπονήσεις”.

Τι σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από τα όσα ζεις εκεί;

“Η οργάνωση που έχουν σαν ομάδα. Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα”.


Το ποδοσφαιρικό σου status ποιο είναι;

“Αν και είμαι 17 ετών, έχω τρία χρόνια επαγγελματικό συμβόλαιο. Ανήκω στην U17, αλλά πολλές φορές κάνω προπονήσεις και παίζω με την U19“.

Ο στόχος σου ποιος είναι, να επιστρέψεις στην Ελλάδα για μία μεγάλη ομάδα ή να μείνεις στο εξωτερικό;

“Μου αρέσει στην ζωή μου να βάζω πολύ ψηλούς στόχους και να προσπαθώ να τους πετύχω, δουλεύοντας σκληρά. Όταν το κάνεις αυτό, μπορεί να μην φτάσει στο υψηλότερο σκαλοπάτι, αλλά σίγουρα θα είσαι ψηλά”.

http://talentabout.gr/2016/04/xristos-albanis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin